Saturday, January 29, 2011

Buat Pertama kalinya...

Buat pertama kali membuat blog...x terfikir pun akan terciptanya blog "NIKMATNYA DUNIA INDAHNYA SYURGA"....Bila mendengar kengkawan mencipta blog masing-masing..dalam hati berkata-kata..."perlukah ada blog sendiri?banyaknya masa mereka sehingga mampu mencipta blog...sedangkah aku...??sentiasa terkejar-kejar dengan masa..mengapa...??adakah aku pandai membahagi masa...?sedangkan semua manusia diberi 24 jam sehari...x lebih x kurang..kenapa masih ada yang merasakan masa itu tidak mencukupi...??"

Terlalu banyak persoalan yang timbul tentang dunia inai sehinggalah aku menemui sebuah blog yang cukup menarik perhatian..x perlulah aku ungkapkan blog siapa..jika sebelum ini aku cuma menjelajah blog orang lain...hanya untuk mencari secebis ilmu dari alam maya ini...namun kini aku mencipta blog ini dengan keinginan untuk berkongsi tentang dunia...tentang syurga..??biarlah ilmu itu aku salurkan dari punca yang sahih..kerana aku bukan insan yang cukup sempurna untuk mengungkap bagaimana rupa syurga itu..cuma yang aku dan semua insan sedia maklum..syurga itu cukup indah dan sukar diungkapkan dengan kata-kata...cukuplah aku sifatkan "INDAHNYA SYURGA"...
Tentang dunia....terlalu banyak yang ingin diketahui..ingin diperkatakan..ingin dijelajahi..cuma kudrat penentu segala...buat masa ini biarlah setakat ini dulu..kerana fone sony aku yang comel telah mendendangkan lagu Body Languace..haha.
Andai masih ada yang kurang..pimpinlah aku dalam dunia blogger nie....(^__^)

No comments:

Post a Comment