Monday, July 4, 2011

It's Known As A Life~~

Kata - kata di atas memberi seribu satu makna yang amat mendalam...Hidup...semua orang hidup dan mempunyai kehidupan masing-masing...Terlalu banyak yang ingin diceritakan namun lidah terkelu...tangan terkaku..hahaha..mcm zombie daaa....

Terlalu banyak yang aku impikan...keinginan meneruskan lagi pengajian ku semakin membuak-buak..kadang-kadang aku tertanya...tercapaikah cita-cita ku ini...??sempat aku meraih kejayaan yang aku impikan...??ramai yang cakap aku muda lagi..apa nak risau....mahunya x risau..buatnya aku kahwin awal...pastu suami x benarkan aku sambung study lagi syahdu aku...huhuhu...wah tingginya imanginasi..sampai nak kahwin-kahwin...cakap je gatal..hahaha..

Cakap pasal kahwin ni..kadang-kadang ia x semudah yang kita sangkakan..x membahagiakan sangat seperti yang kita bayangkan..i had read a blog about married...n it truly make me think 100 times about married....
Abaikanla cerita kahwin ni..sampai jodoh nanti kahwin la nanti...apa nak care...semua dah tertulis...just wait n see saja...

Tak lama lagi our office going to move to Putrajaya...dalam hati melompat-lompat2 sebab dekat la dengan rumah abang...walaupun dah plan nak stay rumah sewa with officemate..tapi xpa..every weekend boleh jumpa mum..x jauh la...aku ambil keputusan stay kat rumah sewa pun sebab want more privacy n freedom...yessss...!!freedom in life is more important..kalau x...jadi la macam yang selalu keluar news tu.."budak sekolah menengah bunuh diri sebab dikongkong"....no..no..no...itu tidak bagus...actually bukan terdesak sangat nak freedom..just want more social life n spending time with friends...before this i relized than  i had wasted more my life time lepak dalam bilik ja...ermm..sebab someone melarang..but now..i'm free to hang outs with friends n family..say bye-bye to boring life in the room with a lot of imagination.so, start by next month weekdays for friends..weekends for family...ok la tu...better than never...:) hope everything will change n life is more better than past time...

No comments:

Post a Comment